Custom Search

Sunday, January 14, 2007

AFFILIATE TANPA PRODUK ATAU LAMAN WEB

Dalam BAHAGIAN ini diterangkan bagaimana anda bolih menjalankan perniagaan Internet tanpa produk. Anda mungkin risau bagaimana untuk memulakan perniagaan tanpa produk tetapi ingin menceburi perniagaan Internet. Banyak program-program AFFILIATE memberi peluang kepada newbie untuk menceburi perniagaan Internet dengan menyediakan segala kemudahan untuk mereka menjalankan perniagaan.

Sebagai contoh ;

http://www.direktoriku.com.my/affiliates/c11001f1.php
http://www.AFFILIATEshowcase.com/?60750
http://webearning.secretaff.hop.clickbank.net

Contoh-contoh ini untuk anda memulakan menjana pendapatan dengan segera jika menjadi wakil kepada mereka. Kelebihan menyertai AFFILIATE ini adalah ianya amat cepat menjadi hubungan perniagaan dengan mana-mana syarikat yang menawarkan program AFFILIATE.

Kebiasaan nya dalam dunia perniagaan anda memerlukan beberapa minggu atau bulan untuk bermesyuarat bagi memastikan anda seorang yang benar-benar layak menjadi rakan kongsi bagi satu-satu syarikat itu. Dan adakalanya ia memakan masa bertahun.

Dalam dunia perniagaan Internet ini, anda akan berhubung terus dengan rakan kongsi tanpa menghadiri mesyuarat dan lain-lain seumpamanya untuk menjadi rakan kongsi. Caranya dengan menggunakan hubungan Internet.

Terdapat beribu program AFFILIATE ini yang anda bolih promosikan di Internet. Anda mempunyai banyak pilihan untuk meneruskan program-program ini mengikut kesesuaian dan kesukaan anda.

Walaubagaimana pun kunci utama untuk berjaya dalam program-program AFFILIATE ini adalah bergantung kepada faktor-faktor berikut:

  1. Memilih program-program yang betul serta memberi pulangan komisen yang tinggi.
  2. Mendapatkan trafik ke program AFFILIATE anda (Pemasaran Amat Penting)
  3. Bolih membuat Pra-Jualan kepada pengunjung laman web anda.
Dapatkan Keterangan Lanjut Dengan Memuat Turun PERCUMA

No comments: