Custom Search

Sunday, January 14, 2007

PELAN PERANCANGAN ANDA

Program Bersekutu (AFFILIATE) atau Gabungan penyumbang pendapatan yang lumayan dalam dunia perniagaan Internet bagi Jutawan-Jutawan Internet.

Bagaimana? Pendapatan dijanakan dengan berasaskan kepada langkah-langkah menerbitkan idea Kandungan laman web, Menarik Trafik, membuat Pra Jualan sebelum benar-benar menjual dan membentuk model Monetize (Kewangan) yang hebat!.

AFFILIATE adalah satu peluang perniagaan yang mudah. Anda perlu menghantar pelanggan yang berpontensi ke laman web pedagang anda. Pedagang akan membayar komisen kepada anda. Mudah bukan? Ini tidak memerlukan anda membina satu laman web.

Dalam BAHAGIAN sebelum ini dijelaskan jika anda tidak mempunyai laman web atau produk anda. Tetapi anda harus tahu untuk mempromosikan AFFILIATE anda dengan cara yang telah akan dijelaskan iaitu bagaimana menarik trafik.

Inilah intipati yang hebat dalam konsep AFFILIATE. Pihak pedagang akan membekal segalanya iaitu produk, pesanan belian, pemprosesan kredit kad dan menghantar e-mel pengesahan pembelian atau jualan. Apa yang perlu anda lakukan hanyalah menjadi orang tengah diantara pedagang dan pelanggan…. Dan menerima komisen atas usaha anda. Apakah cara terbaik anda bolih lakukan.

Caranya melalui konsep kandungan trafik pra jualan dan kewangan (monetize).
Dalam BAHAGIAN seterusnya menunjukkan peluang-peluang untuk meningkatkan pendapatan dengan lebih berkesan.

Jika mempunyai laman web sendiri maka lebih memudahkan pemasaran laman web yang mempunyai produk sendiri.

Keterangan Lanjut Dapatkan Muat Turun PERCUMA

No comments: