Custom Search

Sunday, January 14, 2007

BAHAGIAN 6 :

MEMBINA LAMAN WEB YANG DAPAT MENARIK PELANGGAN UNTUK KLIK!

Dalam bahagian ini menerangkan kaedah membina laman web yang mana kita sebagai wakil (AFFILIATE) kepada pedagang (Merchant). Begitu juga kaedah yang di terangkan boleh juga dimanfaatkan untuk membina laman web sendiri jika tidak mewakili mana-mana pedagang.

PraJualan sebenarnya membina kepercayaan dan kredibiliti dengan pelanggan berpontensi anda melalui penghasilan kandungan yang cemerlang dalam laman web.

Cuba kita lihat apa yang telah kita buat sebelum ini.

Periksa pra jualan dan kesan keatas Kadar Pertukaran (Conversion Rate) (Bhgn 1)
  • Mengenal pasti konsep yang "niche" atau unik (Bhgn 2)
  • Brainstorm – pemerasan otak senarai katakunci (keywords)
  • Selidik program AFFILIATE yang berkualiti dan lain-lain bentuk model arus pendapatan (Bhgn 4)
  • Pilih nama domain yang mencerminkan Pra Jualan Cadangan Yang Berharga/Bernilai VPP (Valuable PREselling Proposition) (Bhgn 5) Untuk BAHAGIAN ini anda akan membina rangka laman web anda.

Disinilahbermula nya menulis kandungan yang menarik dan terhebat supaya pelanggan mahu "KLIK". Mari kita mulakan pembinaannya!! Ramai yang risau dengan kod-kod untuk membuat laman web terutamanya kepada "newbie". Tidak tahu HTML? Tergugat dengan FTP atau lain-lain teknologi web? Relak.


Anda mesti rajin mencarinya di Internet. Ada syarikat yang menawarkan program percuma dan berbayar. Jika anda ingin melakukan sendiri, bolehlah melawat ke www.nvu.com atau http://www.dreamweaver.com.

Dapat Keterangan Lanjut MUAT TURUN PERCUMA

No comments: