Custom Search

Sunday, January 14, 2007

BAHAGIAN 2

BAHAGIAN 2 : SUMBANGKAN SARANAN IDEA -IDEA BERNAS UNTUK KONSEP LAMAN WEB ANDA

ANDA MATLAMAT HARI INI … KENAL PASTI TIGA KONSEP YANG ANDA TAHU DAN SUKA.

Benjamin Franklin gave us this valuable advice to follow…

"By failing to prepare, you are preparing to fail."

2.1 Persediaan Dan Bukan Membaiki

Anda baru sahaja ke BAHAGIAN yang paling penting dalam perniagaan AFFILIATE anda. Saya tahu anda belum memulakan. Tetapi saya tahu anda ingin meneruskan supaya bolih memulakan perniagaan empayar Internet anda sendiri…

Ya, dengan membuat persediaan sebelum memulakan perniagaan sudah tentu mengambil sedikit waktu untuk pembukaan bisnes Internet anda. Tetapi yang lebih penting nya anda perlu mengambil masa untuk membuat persediaan supaya mengelak dari membuang masa membaiki atau membetulkan semula. Anda perlu terus maju kedepan!.

Jutawan-jutawan Internet semuanya mengambil masa dan ada yang bertahun baru mendapat hasilnya. Yang penting kesungguhan dan minat untuk mencapai kejayaan.

**************************************************************
"The few hours or so that you spend here, in preparation, will determine
exactly how big your success will be".
**************************************************************


Kebanyakan orang gagal dalam perniagaan kerana mereka tidak merancang dengan sebaik-baiknya.

Sekiranya anda salah memilih konsep, anda akan membuat topik yang salah akibat memilih program AFFILIATE yang salah …. Akhirnya anda menerima keputusan yang salah.

Kebanyakan perniagaan Internet gagal kerana tidak bermula dengan konsep laman web mereka, sebaliknya mereka hanya memikirkan kewangan dan, keuntungan semata-mata.

Mereka menumpukan kepada BAHAGIAN akhir saja iaitu mengambil masa untuk set up kan shopping cart dan pedagang akaun or cara-cara lain untuk mengumpul wang. Konsep ini perlu diperbetulkan. Tumpukan kepada matlamat utama. Keuntungan perkara kedua. Jangan terburu untuk menghasilkan banyak produk. Hasilkan satu produk dahulu dan lihat hasilnya.

Keterangan Lanjut Dapatkan Muat Turun PERCUMA

No comments: