Custom Search

Sunday, January 14, 2007

MEKANISMA RAHSIA AFFILIATE

Rahsia "AFFILIATE" dalam perniagaan Internet adalah objektif utama laman web ini disediakan. Ramai jutawan-jutawan Internet yang berjaya bermula dengan menggunakan sistem "AFFILIATE" sebelum menghasilkan produk atau perkhidmatan sendiri.

"AFFILIATE" merupakan satu sistem mempromosikan produk orang lain di Internet. Sistem ini juga tidak memerlukan anda untuk mempunyai laman web sendiri. Cara ini lebih mudah dan cepat untuk menerima keuntungan lumayan.

Kerana kebanyakkan pedagang telah menyediakan alatan promosi seperti "banners, e-mel, dan text links untuk anda melakukan promosi dengan cara anda. Jangan Lupa Bahawa Pemasaran Dan Promosi Amat Penting.

Bagi mendapatkan trafik yang hebat adalah digalakkan untuk mempunyai laman web untuk memberikan promosi yang lebih berkesan. Dengan mempunyai laman web sendiri, ianya berperanan dengan berbagai fungsi.

Banyak kelebihannya dengan mempunyai laman web atau website sendiri!!

Bagaimana Sistem Ini Berfungsi?!..

Di dunia siber Internet ini terdapat beberapa cara atau panduan yang digunakan olih Internet-Internet Marketer atau peniaga-peniaga Internet untuk melariskan produk-produk. Dalam bahagian Secret AFFILIATE Mechanism (SAM) di terangkan berbagai variasi atau kaedah menarik trafik.

Cara-cara lain yang lebih professional boleh lah anda ikuti di laman web-web seperti berikut:
www.marketingtips.com/t.cgi/885155
http://www.direktoriku.com.my/affiliates/c11001f1.php
http://www.AFFILIATEshowcase.com/?60750
http://webearning.secretaff.hop.clickbank.net

Apakah Pendapatan Anda Dengan Menjadi "AFFILIATE"

Dengan menggunakan kaedah-kaedah dari program-program AFFILIATE diatas anda dapat menjanakan pendapatan tambahan. Kaedah-kaedah ini anda bolih gunakan untuk mempromosi laman web-laman web anda secara lebih global lagi.

Anda berpeluang untuk menambahkan pendapatan secara berterusan melalui online yang akan dijangka meningkatkan pendapatan untuk jangka panjang.

Bagaimana untuk mencari AFFILIATE-AFFILIATE yang memberi pulangan lumayan?.

Dapatkan keterangan Sepenuhnya dengan memuat turun PERCUMA

No comments: